Ute efter ett särskilt inlägg?

Kritisera ständigt media.

söndag 5 december 2010

Det där med cyberspace

För tillfället känns det som att Facebook har tagit över internet.
Det finns sällan uppdaterade bloggar, inga nya bilder på bilddagboken, inga fler mail i inkorgen, ingen intressant själ inne på diverse communities utan alla sitter och uppdaterar frenetiskt på Facebook. Mig inklusive.

Jag har börjat med en kombination av att pyssla och titta på film samtidigt. Det funkar väldigt bra och extra mycket blir gjort utan att man behöver få dåligt samvete över att man har glott på film hela dagen. För tillfället är jag i fullt sjå att rädda en klänning jag köpte på myrorna häromdagen.
Second hand är bra grejer får jag säga. Köpte 6 plagg kläder för 400 spänn, det är rimligt pris för mig. Vanligtvis blir det tradera först, men igår var Sonja vänlig nog att skjutsa mig till myrorna. Där finns allt möjligt kul. Igår fann jag en kåpa som jag tummade på. Det var nog tur att den var dyr, annars hade jag impulsköpt den och känt mig mystisk här hemma utan någon egentlig anledning. Den är inte så praktisk att ha på hundpromenaden och lajv är inte riktigt min grej. Fast kåpor, det är grejer det!
Det är nästan så man ska fixa sig en själv, men mönster är inte det lättaste att hitta tyvärr.
Den här var underbar, men det saknas klockärmar. Grr.

Det får bli att leta vidare.

Inga kommentarer: