Ute efter ett särskilt inlägg?

Kritisera ständigt media.

fredag 23 januari 2009

Idag fick jag tillbaka datorn så nu är jag tillgänglig igen! Äntligen


I brist på dagens ord får det bli ett gammalt mail jag skickade till Magnús en gång i tiden (-06) när jag var sur och bitter:


"seriously dude, Disney breaks all of your dreams
*drar fram näsduken* JAG FICK ALDRIG EN BALKLÄNNING
O JAG FICK INTE DANSA MED DVÄRGAR
O PRINSJÄVELN PALLADE TJI
det är fan därför de blurrar slutet hela fucking jävla tiden
de visar inte den riktiga behind the scenes-skiten
SOM ATT ODJURET LUKTADE FANTAMIG ILLA, MEN INGEN VISADE NÄR HAN FICK TUGGA TUGGUMMIN FÖR BLONDINJÄVELN INTE PALLADE LUKTA PÅ STARKA ODÖRER EFTER HENNES BRÖSTOPERATION
ELLER ATT ASKJÄVELN BRÖT KLACKEN PÅ SIN SKO O BEGÄRDE SKILJSMÄSSA FÖR NÅGON HADE GLÖMT ATT KRATTA TROTTOAREN
yeah you heard me, kratta
nej fy fan, bortskämda brats hela högen.
hur stenade tror du inte rollinnehavarna behövde vara för att se heffaklumpar?
värre än Johnny Depp i Fear and Loathing in Las Vegas
javiiiiiisst. o lönt för Kalle Anka att inte ha byxor men varenda jävla julafton så ska han ändå vråla o dra en handduk för sig
DUDE, you’ve got feathers ffs.
feathers cover things up - that’s why they’re there!
btw så VET jag att skönheten var brunett, men tror du verkligen på det?
helloooo, Schwarzkopf
jag vet! jag färgar håret med svartskalle
DE HAR JU TILLOCHMED OLIKA NYANSER!"

1 kommentar:

Anonym sa...

-fnissar hysteriskt-