Ute efter ett särskilt inlägg?

Kritisera ständigt media.

torsdag 8 januari 2009

Dagsplanering

Idag är jag minsann och dar flitig!

Ner fyra trappor, ut med Freja, upp fyra trappor, äta frukost.
Röja i vardagsrummet och slänga en massa skräp (alltså seriöst, mitt skräp förökar sig om nätterna. Ser tända ljus och hör saxofonmusik och hör pappersinsamlingen prassla något förbannat), städa duschen och sortera flyttlådor.
Sätta ut antes flyttlådor som han inte använder i förrådet och sortera i förrådet så man kommer fram.
Slänga en massa tidningar o grejer, ner fem trappor och hänga tvätt, upp fem trappor och äta lunch.
Ner fyra trappor och gå ut med Freja, cykla till konsum och småhandla lite godis, cykla hem, upp för fyra trappor.
Dammsuga sovrummet, duscha, dansa lite svennesalsa (man måste ju hinna med allt!), ner fem trappor och hämta tvätten, upp fem trappor och vika in skiten. Klockan fem kommer morsan och då ska vi handla sen ska jag hem och städa ur det sista sen tänker jag avlida framför tvn med hallonsoda och en risifrutti.

Där har ni torsdagen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Thaaanks. Nu känner jag mig sjukt inaktiv :p Fast igår tvättade jag, hängde fanskapet och vek det, diskade, dammsög och var ute på promenader med hunden. Så... min onsdag var din torsdag :S

Puss gumman.