Ute efter ett särskilt inlägg?

Kritisera ständigt media.

måndag 26 januari 2009

Din hjälte har somnat i maten

Idag kommer datakillen och hämtar tillbaka min lilla älskling.
Det är förmodligen något skumt med RAM-minnet och han var lite sur för han hade verkligen kollat allt på den så det skulle inte funka, men han har uppenbarligen inte stött på den här idan förut! AHAHAHAHAHA, etc. Skönt att det inte kostar något.
Så ja, om ni behöver mig finns jag tillgänglig på mobilen.
Skicka inte sms om ni inte har comviq, för jag kan inte svara :P
Hej fattigdom, glad to see you again.

Hursomhelst så har jag inte kommit på ett dagens ord så känn er välkomna att hjälpa till. Särskilt du ibbe, du får bli in charge över dagens ord tycker jag :)


Tack för att ni finns. Vi hörs imorgon. It ain't me babe med Bob Dylan borde alla lyssna på, den är bra. Den och typ... drive thru med Tenacious D :D ELLER INWARD SINGING!
nej nu ska jag sluta.



"You don't need a weather man
to know which way the wind blows
"

Inga kommentarer: