Ute efter ett särskilt inlägg?

Kritisera ständigt media.

tisdag 27 januari 2009

I brist på vadå.

Idag stavade jag ett ord så fel så det får bli dagens ord:
speelin (sleepin')
Magnus kom även med a word du Jour: bärnalle!
Tack för att ni hjälper till, verkar som att vi har en liten revolution på gång när folk kommer med förslag :) Kör hårt people, kom med bra ord för dagen!
Ett litet hytt med näven åt Ibbe som inte tog gårdagens uppdrag på fullaste allvar dock! Rapp ska du ha :P


"
She scratches a letter into a wall made of stone
Maybe someday another child wont feel as alone as she does
Its been two years, and counting, since they put her in this place
Shes been diagnosed by some stupid fuck, and mommy agrees, yeah..."

Pearl Jam kunde de med!



Jag är så tacksam över att jag inte kan identifiera mig med min gamla deppmusik längre.
Lyssnade på Bob Dylan - It ain't me babe innan idag och slapp känna mig som att jag borde lyssnat på den låten för länge sen. Det tåls att tänka på ändå, vilken musik man identifierar sig själv med. Musik gör så mycket i livet tycker jag i alla fall, lika bra att börja ändra sitt liv där till en början.


För övrigt ber jag nästan om ursäkt över att jag uppdaterar bloggen så pass ofta som jag gör, men vafan. Det är ju bara att skumma igenom skiten? :P Ni behöver inte stå till svars efteråt menar jag. Kanske lika bra, så skumma inlägg som jag lägger upp ibland. Jag är inte skum, jag är avslagen! Där kom den med :)


KÖR SOLEN KÖR

Inga kommentarer: