Ute efter ett särskilt inlägg?

Kritisera ständigt media.

onsdag 14 januari 2009

Förra fredagen så totalkraschade min dator. Bra att veta för ni som undrar vart jag har blivit av. Jag måste fixa den för att få pengar att reparera datorn o betala hyran med, men för att få pengar så måste jag ha åtkomst till datorn för att lämna in skolarbeten o grejer. Vilken ond cirkel det blir, för att inte tala om handikapp! Tills jag har fått datorn fixad så finns jag på mobilen.


Jag har förresten haft en helt underbar helg och känner mig ovanligt glad för tillfället :)





Ett tips för er som är emot FRA-lagen är att läsa på hejfra.se om vad man kan göra om man vill försöka förändra systemet (vilken hippie jag lät som där).
Jag har till exempel ändrat min signatur i mailen till :


Hej FRA!Det finns ingen anledning att läsa mitt mail. Jag har ingenting att göra med al-Jama'a al-Islamiyya, Fedayeen eller ETA. Jag har aldrig gjort Salat eller tillverkat biologiska vapen, jag vet knappt ens vad бомба betyder. Men tack för visat intresse! PS. Terroristattacker kommer knappast att planeras över okrypterade mail. Sabba FRA-lagen på http://www.hejfra.se/


Hoppas alla har det bra!

Inga kommentarer: