Ute efter ett särskilt inlägg?

Kritisera ständigt media.

onsdag 21 januari 2009

en snabb uppdatering

21/1

Jag försöker köra stenhårt på "dagens ord" men i brist på dator får jag använda det gamla hederliga anteckningsblocket. Några från veckan ska jag nog allt hinna med dock:

svenneboll
söla
kycklinggul trafikpropp
belsebubskruv

more to come...


I övrigt blev jag så jäkla glad att jag fick tårar i ögonen när Obama bestämde sig för att stänga ner guantanamo bay. Tack så mycket, hr president!

I övrigt funderar jag på hur man kan bli vän med Bob Hansson. Säg till om ni har några tips


22/1:


Jag ÄR dagens ord: kärlekshållplats.


Sitter och sjunger på Bob Hund - Tralala Lilla Molntuss och mår allmänt toppen.
En speciell hälsning åker ut till Ibbe, palmträdet i min rondell :)

Inga kommentarer: