Ute efter ett särskilt inlägg?

Kritisera ständigt media.

lördag 25 juni 2011

Tavlor från 2011


Jag visar porträtt jag har publicerat på min Facebook, men för de som inte alltid kollar sin profil tänkte jag visa några alster här på bloggen.


Om artistens namn inte står med på bilden så har det inte framgått vem som gjort originalet tyvärr.

Porträtt i akryl. Inget namn angivet på originalmålningen i olja.


 
Gary Oldman-porträtt i blyerts.


Min tolkning av Andrew Atroshenkos "the fan dancer" i akryl.


 Min tolkning av en flamenco-dansös (oljemålning, okänd konstnär) i akryl


Min omgjorda tolkning av en bild på Andres Velencoso.


 Porträtt i blyerts av Josh Hartnett.


Porträtt i blyerts av Lily Donaldson.



Jag har gjort fler bilder förvisso, men dessa får duga tills vidare.
Ta hand om er.

Inga kommentarer: