Ute efter ett särskilt inlägg?

Kritisera ständigt media.

fredag 19 december 2008

Klockan är snart 14,00 och jag har fortfarande inte fått någon tårta! Vad är det här för hemsk tillvaro egentligen?! Fast det förstås, jag har fått hallonsoda så det gör inte så mycket just nu.
Imorgon händer det grejer alltså! Ska hämta världens bästa ibbe på centralen och sen på kvällen börjar maskeraden. Både ibbe och Jenny kommer ända från Stockholm för att fira lilla mig. You guuyys :$ Jag tackar och bugar! Vi blir väl totalt mellan 8-12 personer, ska bli roligt som tusan!
Nu är det duschen som gäller sen ska min nyborstade Freja ut och leka i gruset. Yippie :P


Nu är klockan över midnatt och dagen lyckades bli riktigt bra i slutändan :)
Tack till alla som ringt, mailat, skrivit och smsat. Jag känner mig uppskattad alltså! :D


Imorgon börjar äventyren! Maskeraddagen är här :D :D Jaaaaa!

Inga kommentarer: