Ute efter ett särskilt inlägg?

Kritisera ständigt media.

söndag 4 oktober 2009

vilken mäktig dag





Idag har det hänt grejer i mitt liv.

Jag satte mig och läste självbiografin om Benny Rosenqvists liv.
En, i mitt tycke, superintressant och kärvänlig bok som jag uppskattade att läsa.
Efter Bennys självbiografi blev jag sugen på att lära mig lite mer om personliga guider, det lät så tryggt, och mitt i mitt letande efter en passande bok snubblade jag över en bok jag velat läsa i flera år men glömt bort i bokhyllan.
Don Miguel Ruiz - Fyra Grundstenar Till Ett Bättre Liv.
Så fruktansvärt bra bok. Den ändrade mig märkte jag.
Den rekommenderas starkt! Minsann och dar, men då tycker jag att ni får läsa hela annars är den inte lika klockren.





Väl ute i stormen efteråt stod jag först och vantrivdes med vindarna, tills jag sa "hej vinden" och log.
då fick jag syn på ett kastanjeträd med en massa guldklimpar. Det var dagens "åh"-upplevelse.

Inga kommentarer: