Ute efter ett särskilt inlägg?

Kritisera ständigt media.

onsdag 15 oktober 2008

I brist på annat

Eller, i brist på annat är fel att säga. Det finns alldeles för mycket för mig att göra just nu, det här är bara roligare!
Jag sitter och drömmer om hur mitt vardagsrum hade kunnat se ut, och i stället för att bara drömma så har jag nu googlat runt i jakt på inredningsdetaljer som kan förverkliga bilden jag har fått upp i huvudet. PhotoShop here I come!
Egentligen så brister hela min dröm i teorin eftersom jag vill ersätta TVn med ett piano så man slipper sitta och sagla framför TVn och förstöra ännu en vardagskväll medan man tittar på en hjärndöd serie (därav saglandet, tro nu inte att det är ännu en av minna hobbies). Problemet där är att jag inte kan spela piano. Inte det minsta, jag kunde broder jacob en gång men det var för kanske 10 år sen. Plan B är att köpa ett piano som ante alternativ en inhyrd främling får spela på ELLER köpa en skiva med en pianist och sitta och göra alternativet till att mima med pianotangenterna. Ja, då var det ur världen. Nu återstår bara att flytta så jag får plats med ett piano i mitt vardagsrum!

Inga kommentarer: