Ute efter ett särskilt inlägg?

Kritisera ständigt media.

måndag 20 oktober 2008



Idag har varit en bra dag. Jag har blivit inbjuden/rekommenderad en nördklubb på Facebook som handlar om Photoshop skills av en grabb som var bra i PS själv. Tack tack! Sen ska jag eventuellt ställa ut några tavlor via Malmö Högskola i december. Jajemensan! Nu fattas bara energi och lite mer socialt liv sen börjar vi verkligen rulla på, huhu.

Ja, och sen har jag börjar pilla på min hemsida med. Snart kommer den vara up and running och då får ni tipsa alla ni känner om den. Funderar på att trycka någon fet T-shirt bara för att agera lite reklampelare.

Tack till folk som tänker på mig förrsten, känner att mitt namn nämns ofta nuförtiden och det känns superbra.


Jag avslutar detta korta inlägg med ett utdrag ur en Bob Hanssondikt, för jag ska ju faktiskt se honom på Viktoriateaterna snart och försöka tigga till mig en kram efteråt. Åh, underbara man.


mitt kaffe är kallt
jag borde gå hem
men det är ingen där,
jag låter alltid bli att låsa dörren
när jag går hemifrån

men det hjälpte inte




Puss puss liksom!


Inga kommentarer: