Ute efter ett särskilt inlägg?

Kritisera ständigt media.

onsdag 4 mars 2009

REEL BIG FISH BABY!


WOOOOOOOOOOOOOOW!! Fan vad bra de var! :D :D :D

Vilket jävla ös det var. Jag såg de live förra året med men då var jag verkligen inte på topp, men idag alltså! Whoa!

Jag och Magnús stod längst fram vid Scott och jag skrek med i varenda jävla ord och vrålade och tjöt och hoppade upp och ner och klappade i takt vare sig resten av publiken gjorde det eller inte. Scott höll ett öga på den galna (men snygga) brunetten längst fram (jag då va), jag formade ett hjärta med händerna till trumpetgalningen John och fick detsamma tillbaka och tummen upp, och skickade slängkyssar till Aaron och fick en tillbaka när de gick av scenen.
Sen fick jag fan både en stor jävla puss OCH en kram av Aaron efteråt och vi tackade varandra för att de kom och för att jag kom. Fy fan ja :D Sen mötte man Gabbie på stan efteråt och jag vet inte om hon blev glad för min skull eller rädd för jag bara skrek och hoppade upp och ner och vrålade och gjorde skumma gester och försökte summera kvällen i en mening utan andetag. Haha, mange bara skrattade åt mig. Fy fan vad coolt! Sen rev vi ner en affisch på södervärn och tog med oss hem och jag hade köpt en T-shirt och nu sitter vi här, nystretchade och glada som fan, och bara skrattar och sjunger på låtarna. Till och med Magnús som inte hört så många låtar sjöng med och vrålade halsen av sig till deras cover på Take on me. Vilken fucking jävla underbar kväll! Tack till Magnús, tack till publiken som rockade så jävla hårt, tack till alla snälla grabbar och tjejer som lät mig hoppa runt, tack till glatt folk, tack till Gabriella, tack till Reel Big Fish men framför allt tack till Aaron Barrett. You made my day.


:D Jag är så lycklig. Nu ska jag duscha och äta en pistagekrans!


All kärlek

Inga kommentarer: