Ute efter ett särskilt inlägg?

Kritisera ständigt media.

onsdag 4 mars 2009

Men jesus

Nu har jag fått tillbaka datorn. Det var fel på operativsystemet och ingens fel. Skönt det. Nu verkar den ena hårddisken inte vilja visa sig så Khalil ska komma över och kolla på den lite. Han har döpt min dator till trasselburken, fint namn tycker jag :) Fint och passande.

I övrigt snurrar allt. Allt händer på samma gång sen är det tyst och ödsligt sen på det igen.

Ikväll blir det Reel Big Fish med Magnús och positiva tankar. Ska bli skönt.

Hursomhelst, JAG LEVER. Tada!



En inflik jag måste bidra med kommer från en förmodligen supertrevlig kvinna som satt i soffan imorse på tv4.
Hon var något så fint som retorikkonsult, men likt förbannat så sa hon att en bok handlade om en kvinna som försökte, and I quote, "ta självmord". Vad i h.... RETORIKKONSULT?! Tar man brott nu med? Usch. SFI here we come.

Inga kommentarer: