Ute efter ett särskilt inlägg?

Kritisera ständigt media.

måndag 23 februari 2009

Ida mitt i plugget

Freja chillar på vår nya matta :)


Här sitter jag och skrattar glatt till lärarPärs skumma uttryck, exempelvis "det vet i fåglarna", "KADANG! där satt han!", "så rottigt är det!", "här samlas alla kring lägerelden Microsoft", "visst låter det så jävla knarkat?!", "nåt mystiskt misch-masch", "bilden har flippat ut fullständigt!", "ytterst instabil", "klick! poink!" etc. Här har vi (dvs jag) hur kul som helst nu medan vi går igenom hur man skriver en korrekt rapport i word.

De tråkiga nyheterna är att datorn inte vill som jag vill, igen. Ska se om det hjälper att formatera eller om det bara handlar om bildskärmskortet. Suck och pust. Datorer alltså.

På onsdag kommer Jenny ner och kramas med mig i några dagar, sen verkar det som att John ska komma med :) på torsdag ska Theo ha spelning i Lund så tjoa till om ni vill haka på till skarpskyttevägen som det så coolt heter där borta!

I övrigt lyssnar jag på musik och tänker för mycket. Ikväll ska jag dock tänka för mycket över en kopp té och en bit chokladtårta hade jag tänkt mig. Jag är tillgänglig över mobilen och sitter jag inte på msn så vet ni varför nu i alla fall

Inga kommentarer: