Ute efter ett särskilt inlägg?

Kritisera ständigt media.

lördag 7 februari 2009

drunk a whole jar of holy water

"lookin' at my picture she forgot about her boyfriend"




Nej kanske inte, men man kan ju drömma.
Kanske inte om kvinnor, eller män heller för den delen.
Man, minus kvinnor :P Där ni! Nu låter jag nog allt lite mystisk (jag hoppas att jag gör det i alla fall) men det gör ingenting. Jag känner mig nöjd och förväntansfull. Mycket bra kombination må jag då säga, det är ett rekommenderat känslorecept. Det är så skönt att kunna släppa känslan av att behöva kontrollera och ändra på andra och bara glädjas åt att de är som de är. Åtminstone nära och kära. Ni duger precis som ni är, hela högen :)



Sitter här och dricker mitt Chai-té och känner mig allmänt inspirerad. Lite tragiskt ändå med tanke på att klockan är halv två på natten men man ska ju inte klaga! Man ska ha hu-usvagn



Jag måste förresten dela med mig av en otroligt givande konversation jag och Magnús hade tidigare idag över telefon, och jag vet att du misstycker att jag lägger upp citaten mange, men om du inte vill att dina dumma kommentarer ska hamna på internet så får du minsann lära dig att tänka dig för innan du öppnar truten! :D


anyway, here's a quote:


Magnús: Hur fan kan man kalla dom för vita bönor? De är ju röda!
Ida : ...Men Magnús... De ligger ju i tomatsås
Magnús: Jamen... de är ju fortfarande röda


haha, tack för det skrattet :P

Apropå det så får dagens ord också komma från Magnús, som kompensation för dåligt citerande.

Dagens ord: Olifant

(holländska för elefant, och väldigt spännande för övrigt må jag då säga!)



Inga kommentarer: