Ute efter ett särskilt inlägg?

Kritisera ständigt media.

torsdag 5 februari 2009

"så sant som det är särskrivet"

Jag har en massa att uppdatera er med men inte tillräckligt minne för att komma ihåg vad det var jag skulle berätta. Lite klurigt!

några dagens ord:

Klyddar




jaha. Vilka fler var det nu då? :P
Har det uppskrivet i lägenheten. Sitter vid morsans dator i brist på datorservice. Rätt skumt ändå för när jag lämnade in datorn första gången gick det så fort så min hatt höll på att flyga av. Inte för att jag äger en hatt men skitsamma! Sen nu har de haft datorn i 8 dagar och är för tillfället i Tyskland. Känns ju lite...otippat och osmart på något sätt. Får muntra upp mig med lite citat och glass.


Nedan följer lite citat från veckan:


"man önskar nästan livet av sig själv medan man väntar på att våren ska komma" - morsan


-har du cigg?
-nej jag röker inte
-vafan är det med dig om du inte röker?!
-..nej jag vet inte?
- ÄH!
(skum dialog i klassrummet)



Frejas slogan : 20 glada kilo



2 good 2 be # 1 (från the Simpsons)
Vigrogane - warning: can cause loss of scalp and penis (från the Simpsons)





Nu när jag håller på med det här flummiga inlägget så slog det mig hur mycket grejer som det finns där ute som man inte är bra på än, har ni tänkt på det? Tänk vad mycket saker det finns som du inte är bra på än! Bara att dra ut på jakt.

Inga kommentarer: