Ute efter ett särskilt inlägg?

Kritisera ständigt media.

onsdag 25 mars 2009

Vidarebefogat trams från Malin


"Funny how my favorite shirt smells more like you than me"






Fick ett test att svara på från Malin, so här kommer svaren:





1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?

För tio år sen flyttade vi till Malmö och jag var livrädd, men det löste sig bra som tur är :)


2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?

För ett år sen satt jag och kollade lägenheter i Malmö och såg fram emot att äntligen få flytta hem igen.


3) FEM SNACKS DU GILLAR:

* CHOKLAD <- allt med choklad givetvis. sen gillar jag även :
* chokladbollar,
* vetelängder,
* mandeltårtor,
* morotskakor och en massa massa annat


4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:

oj.
De fem senaste jag sjöng på var :

* Kalle Baah - Blacka Rasta
* Bob Dylan - It aint me babe
* Against Me! - I still love you Julie
* Distillers - the Hunger
* Erykah Badu - Danger

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR:

* Hjälpa asylsökande med temporära bostäder. Starta något kollektiv dvs.
* Köpa en fin lägenhet
* Bjuda hemlösa på middagar
* Köpa polarna något fint
* Spara undan lite pengar tror jag med.


6) FEM DÅLIGA VANOR

* Jag spottar som en kamel
* Dricker kopiösa mängder té
* Oroar mig alldeles för mycket
* Äter för mycket godis
* Sover för lite

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:

* Äta godis :D
* Kela med Freja
* Dansa till min asgrymma musikblandning
* Prata med vänner, gärna över en kopp té
* Sprida kärlek lite här och där

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:

* Stringtrosor. Jag menar, häng och string? No way José
* Rosa kläder. Jag orkar bara inte
* Vita byxor. Jag menar, kom igen. Har ni umgåtts med mig? Jag spiller som om det vore en hobby.
* Päls
* PVC-kläder. Förutom på maskerader :P Så ja, och flanellskjortor!


9) FEM FAVORITSAKER:

* Min älskade säng
* Min iPod
* Choklad
* Freja är ingen favoritsak så... Frejas päls? :P Fortfarande kvar på hunden givetvis
* Kärlek, även om det inte är en sak det heller... så... ja Photoshop då!

10) FEM PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UTMANINGEN:

* Magnús
* Sarah
* Jenny
* John
* Ellinor

Inga kommentarer: