Ute efter ett särskilt inlägg?

Kritisera ständigt media.

fredag 3 april 2009

allo'

Det har varit en jobbig vecka, men det ser ut som att helgen kommer bli fin.
Har hittat en massa Putumayo-skivor, bland annat en som heter "french café" som har de mysigaste låtarna när man vaknar på morgonen och kisar i morgonsolen med en kopp té i handen.
Imorgon har jag och mange satt klockorna och ska upp och se på soluppgången och fira att våren är här, sen ska jag till Lund med Freja för att träffa Sofia och eventuellt Niklas, Jenny, Adexe m.fl. Hade varit mysigt att sitta en stund i en park och chilla lite.

Idag har jag ätit fyllda rödspättor med pasta, sockerärtor och morötter. Tack mamma!
Freja har fått springa av sig på hundrastplatsen (inklusive lerpölarna) och jag har lapat sol i några timmar och känner att hypofysen har fått komma väl till pass.

Jag hoppas att alla har det bra. Njut av solen.

Dagens kommentar kommer från Magnús perfekta felsägning : lax och läder.
Jag ska fixa en logotyp till det så ska ni få se på grejer!

Inga kommentarer: