Ute efter ett särskilt inlägg?

Kritisera ständigt media.

fredag 10 april 2009

sa javla coolt


The Millencolin Chukka Boot kommer ut i affärerna i juli och då kommer jag stå där, glad i hågen, och köpa mig ett par. Oja!

Var på Ikea igår och köpte mig en pall som jag tänkte ha papper och liknande på, och mitt när jag stod och spikade fast några träbitar för att tidningarna ska ha någon stans att ta vägen så påminde mange mig om att klockan var elva på kvällen. Hoppsan. Borde verkligen skaffa mig ett armbandsur :P

I övrigt så skiner solen och fräknarna har redan börjat visa sig. Jag och Magnús funderar på att tävla i vem som blir mest brun i sommar, men jag blir så sjuk om jag solar för mycket så vi får hoppas på att jag vinner ändå med mina mad sun skillz. Ojää. Nu ska vi dra till Kungsparken med Freja och lapa lite sol och kanske tugga på en glass med lite musik i bakgrunden.

Inga kommentarer: