Ute efter ett särskilt inlägg?

Kritisera ständigt media.

fredag 26 juni 2009

Jag älskar Michael Jackson

Jag känner mig fruktansvärt sorgsen.
Först behandlar framför allt media honom som skit.
Sprider rykten och visar framsiderubriker gällande hur han har antastade
småpojkarvid upprepade tillfällen.

När det senare visar sig att vissa familjer var ute efter pengar medan andra blev mutade av media (bland annat Michaels egna syster) så står det som en mindre notis bland dödsannonserna.

Skäms på er,
han förtjänade bättre.









Idag ska jag tända ett ljus och lyssna på gamla godingar och hoppas att han har det bättre där han är nu.
Jag tänker på dig och din familj, Michael. Vila i frid.



Se en ascool konsertbörjan från Michaels Dangerous-turné med 70 000 åskådare här





.

Inga kommentarer: