Ute efter ett särskilt inlägg?

Kritisera ständigt media.

fredag 19 juni 2009

Midsommar

Dagen firades med att jag gjorde varsin midsommarkrans till mig och Freja,
sen bar det iväg till Bulltofta för en promenad med morsan och Anders.
Sen hem till dem för lite midsommarmat och solsken på balkongen.
En riktigt fin dag. Hoppas ni andra också har haft en trevlig lördag/midsommar.
Här kommer lite fina bilder från dagen.





Kel på balkongen






Sommarfina flickor







Jag poserar i min fina krans






Sommaridan

1 kommentar:

Anonym sa...

Blä. Sitter och borstar tänderna och slösurfar, av en händelse hittade jag hit. Herregud vad söt du var på de bilderna. Illa att jag blir inspirerad precis innan sömndags. Hm, för att bevisa att det här inte är ett raggningsförsök utan en uppriktig komplimang så tänker jag inte skriva här igen.

Söt hund, http://asilverproduction.com/ hittade google till mig, må väl människa, sömndags.