Ute efter ett särskilt inlägg?

Kritisera ständigt media.

söndag 6 december 2009

Malin



idag fick jag en tår i ögat.
Min fina Malin hade skrivit en dikt till mig på Facebook som jag mer än gärna delar med mig av:


Men jag tänker på dig dag och natt
och skickar ett och annat skratt
som ditt hjärta kan få glädje av
mitti detta mörkerhav.
Men du, min ljuspunkt, alltid glimmar
trots det kalla regnet stimmar
nedåt från grå molnmaräng
likt en liten visrefräng
föralltid dig jag nynna ska
min vänskap är din att ha
Så puss och kram och du!
Jag älskar dig igår, idag, just nu.


Puss vapjon!



Min älskling. Tack så mycket :) Jag kan inte vara sämre så här får du en dikt tillbaka:



Det är i dina ögon jag får tindra
ditt leende min sorg kan lindra.
Jag känner mig så värdefull
inför dig jag faller omkull.
Men du, mitt hjärtas fröjd, alltid glänser
med styrka, kraft och utan tidsgränser
trots denna mörka nattens kyla
får din kärleksglöd mig att yla.
Kom så torkar vi några ledsna tårar
och dansar runt som två små dårar.
Jag älskar dig så, min fina Malin
du är världens bästa chokladpralin!


Puss guljon!



och puss till resten :)