Ute efter ett särskilt inlägg?

Kritisera ständigt media.

fredag 2 april 2010

Buzilla baby

Idag fick jag tillbaka min lilla älskling. Min lilla svarta, min dator. Khalil har varit snäll nog att bjussa på ett nytt grafikkort så nu spinner min trötta maskin lite bättre.
I brist på dator har kreativiteten fått hoppa in i stället, vilket idag har inneburit att jag har rotat fram symaskinen och sytt lite. Här hemma möbleras det om med en dagbädd och ett fint klaffbord. Det blir luftigare och snyggare i vardagsrummet med lite mer sittplats och hemtrevnad. Jag fick fnatt och sydde ett överkast alternativt en pläd att ha för att göra det lite ljusare i vardagsrummet. Funderar på att lägga den över soffan. Jag måste kontakta Khalil igen så jag kan få tillbaka mina hårddiskar och installera lite program men sen kan jag lägga upp bilder.

Hoppas alla mår bra där ute! Nu är jag tillbaka, med nål och tråd.

Inga kommentarer: