Ute efter ett särskilt inlägg?

Kritisera ständigt media.

tisdag 25 maj 2010

Third Watch

Nu har jag tittat på alla sex säsonger av Third Watch.



Den serien gick på femman för många år sen och jag minns att jag satt bänkad var vecka.
Det var kul att återuppleva gamla minnen, och det är fortfarande en bra serie (förutom de sista säsongerna där skådespelarna fortfarande gjorde ett bra arbete men manusförfattarna hade tittat för mycket på CSI).
Min favoritkaraktär i serien var Bosco, han är jag nog allt lite smygkär i.

Jason Wiles


Har ni inte kollat på serien så rekommenderar jag den skarpt.

1 kommentar:

Malin sa...

Han som är längst fram till vänster på bilden du lagt upp, han spelade Cole i Sunset Beach och jag var såååå käääär i honom back in the days ,p Nåja, har kanske fortfarande en liten smygförälskelse... de där skrattgroparna.. aaawh.