Ute efter ett särskilt inlägg?

Kritisera ständigt media.

fredag 14 augusti 2009

Caleb vs Paolo


Lyssnade på Kings of Leon idag och även om jag gillar plattan så stör jag mig på att sångaren Caleb låter så jävla lik Paolo Nutini, som är en av mina favoriter.
Om ni lyssnar på kings of leon - true love way och jämför rösten där med paolo nutini - jenny don't be hasty
så förstår ni vad jag menar. Söta grabbar för övrigt :)

Nu blir det för mig att sätta mig ner med teckningen från helvetet och se om jag kan rädda något.


För övrigt så kan jag tipsa om en jättebra låt som ger lägenheten världens mysigaste stämning:
The Dirty Projectors - Rise Above. Det blir verkligen en myskänsla med den på i bakgrunden. Om jag ritar och blundar ser jag mig sitta i en etagelägenhet med penslar och ett vitt skynke. Hur mysigt som helst

Inga kommentarer: