Ute efter ett särskilt inlägg?

Kritisera ständigt media.

fredag 7 augusti 2009

i väntan på min kamera

Har fått låna Sarahs Canon EOS 350. ÅH!
Jag sparar själv ihop till en EOS 450D, så det känns skönt att få mjukstarta lite med Sarahs pangfina maskin.

Här är ett smakprov på lite bilder jag har tagit.
Det är fruktansvärt skönt att slippa redigera dem i Photoshop med, alla blir perfekta direkt.
Det gäller bara att hålla tungan rätt i mun och tänka på ljuset och ISO-tal :)

jag har förresten startat ett eget flickr-konto. Sitter där och porrsurfar kakbilder så pass mycket att det var på tiden att skapa ett eget konto. Länken dit är http://www.flickr.com/photos/jamaida/





Arracsbollar






Min fina klätterväxt






Tofu line chokladglass






Testar zoomfunktionen på kamera






Freja






Freja






Carte d'Or Crema di Mascarpone med coctailbär



Inga kommentarer: