Ute efter ett särskilt inlägg?

Kritisera ständigt media.

måndag 10 augusti 2009

vad tusan - radio?! jag?!

Ipoden låg på laddning och jag har inget ljudkort på datorn (ja, FORTFARANDE) så i brist på kreativitet satte jag igång radion och fick höra Fergie med metallica-röst vilket var en olustig upplevelse.
Jag hittade dock rockkanalen rätt fort och fick höra Metallica i stället. Tack tack
Nu har jag skrålat med i Rainbows fina klassiker "I surrender" armrörelser och hela köret.
Nu väntar en god lunch med pasta, majs, majonnäs och sesam nuggets till sköna toner av gamla rocklåtar.
Den här dagen kan nog bli bra alltså.


I övrigt hade jag velat lägga upp lite bilder på morsan från en fika vi hade i helgen.
Det är sällan man får se bilder på henne när hon skrattar men nu med min lånade Canon så har hon ingen chans att gömma sitt skratt. Här har ni min mamma, så som hon ser ut :)

Inga kommentarer: