Ute efter ett särskilt inlägg?

Kritisera ständigt media.

måndag 28 september 2009

Söndag


Äppelsnittar



Igår var Christian och Johan på besök.
Det bjöds på äppelsnittar, té, glass och diskussioner om allt mellan himmel och jord. Om jag får som jag vill så gör jag gärna det till en tradition att bjuda hem de två grabbarna var helg. Vi diskuterar alltid så intressanta ämnen och på ett konstruktivt sätt. Det händer alltför ofta i debatter att alla har en åsikt som är den rätta, och i stället för att föra en dialog väntar man på sin tur att få prata. Med Christian och Johan så verkar vi alla ha samma grundåsikt fast med olika perspektiv på saker och ting. Det gör att man lär sig en massa om ämnet man diskuterar vilket är hur kul som helst. Sen är ju maten god också givetvis!
Tack för att ni kom, ni förgyllde min helg :)





Johan





Christian och jag

Inga kommentarer: