Ute efter ett särskilt inlägg?

Kritisera ständigt media.

onsdag 23 september 2009

hygglo

Nu har jag svurit åt en teckning jag jobbat på som inte alls blev som jag önskade mig. Det finns säkert de som hade uppskattat den, men jag hade en bild i huvudet som jag inte lyckades få ut hundraprocentigt på pappret och sånt stör skiten ur mig. En trevlig nyhet kom på mailen dock, i form av lite feedback för en gångs skull.

"Hej Ida!

Tyvärr får jag meddela att tjänsten som ungdomscoach/projektledare tillsattes i måndags med en annan sökande. Vi fick väldigt många svar, 174 stycken, och det blev en hård konkurrens som också gjorde att rekryteringsarbetet drog ut lite på tiden. Tack för den här gången och lycka till i fortsättningen!

Ps, du hade ett snyggt och välskrivet CV (även om det inte hjälpte just nu)

Med vänliga hälsningar X"


I övrigt kan jag tipsa folket om att man INTE ska äta en deciliter rapsolja och en deciliter majonnäs till 3-400 gram matvete med majs. Det blir lite väl mycket fett. Nåja. I övrigt har jag fått mig ett ryck idag och möblerat om i lägenheten. Det har jag nog inte gjort på flera veckor och nu sen försäkringskassan vägrar ge mig pengar så min totala inkomst för månaden ligger omkring 2000 kronor får mina inredningsplaner vänta tills vidare. Jag blev dock nöjd med min lilla myshörna :)

Inga kommentarer: