Ute efter ett särskilt inlägg?

Kritisera ständigt media.

fredag 6 augusti 2010

Ah. Datorn ja

Magnús har en ny dator, som någonstans visar mig hur en dator ska fungera egentligen. Därför sitter jag sällan vid min egen längre. den kan bara ha två program igång samtidigt och verkar kippa efter andan om jag öppnar Photoshop. Tyvärr.
Jag har en tyngt i mitt bröst som jag jobbar med, och i stället för att visa mig svag och be om hjälp så drar jag mig undan. Man lever inte alltid som man lär. Igårkväll fick jag dock krypa till korset och be mange om stöd. Tack Magnús.
Ikväll blir det bröllopsmottagning för min gode vän Leonard och hans vackra brud. Jag lovar att ta fina bilder.

Delar med mig av Bob Hanssons bön:

Bön.
Jag älskar mig själv och förlåter mig själv
Förlåter mig själv för att jag glömmer att jag är älskad.
Också de dagar då jag är full av svaghet och litenhet, är jag inte ett offer för min kärlekslängtan.
Min kärlekslängtan är den kraft som jag ska använda
För att skapa mig precis den vardag jag drömmer om
Den vardag som jag är värd.
Jag är inte ett offer för min kärlekslängtan,
Jag är inte desperat, inte ett utsvulten
Kärleken är inte en hjälpsänding
Jag är inte ett utland, kärleken är inte en hjälpsändning som ramlar från himlen.
Jag är inget uland.
Jag är också den som ger…


Ta hand om er.
All kärlek

Inga kommentarer: